Subject: FW: Kohtuhaldusmudeli VTK
From: "Harju MK info" <[email-masked]>
To: "Estra Lutus" <[email-masked]>
Date: Mon, 5 Feb 2024 15:42:28 +0200

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Monday, February 5, 2024 2:10 PM
To: Tartumk info <[email-masked]>; Harju MK info 
<[email-masked]>; virumk.info <[email-masked]>; Pärnumk info 
<[email-masked]>; Tallinna Ringkonnakohus info <[email-masked]>; 
Tarturk info <[email-masked]>; MTÜ Eesti Kohtunike Ühing 
<[email-masked]>; Tartu Ülikooli õigusteaduskond <[email-masked]>; Talhk info 
<[email-masked]>; Tartu HK Tartuhk info <[email-masked]>; 
Tallinna Ülikooli Ühiskonnateaduste Instituut <[email-masked]>; TalTech 
Majandusteaduskond <[email-masked]>
Subject: Kohtuhaldusmudeli VTK

Tere!

Teile on saadetud Justiitsministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
arvamuse avaldamiseks väljatöötamiskavatsus.

EIS-S: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/b896254f-41da-42e6-990a-b1ca77a9577f

Palume Teil esitada oma  arvamused hiljemalt 26.02.2024

Pealkiri: Kohtuhaldusmudeli VTK

Registreerimise kuupäev: 05.02.2024

Registreerimise number: 8-3/1339-1.

Suur-Ameerika 1, 10122, Tallinn
Tel. 620 8100, Faks 620 8109
e-mail: [email-masked]
 <http://www.just.ee> www.just.ee